środa, 9 września 2009

Planeta Energii

Wcześniej nie rozpisywałam się na temat co w życiu robię, a robię całkiem sporo, od jakiegoś roku pracuje w Agencji Interaktywnej Janmedia jako grafik. Nie chwaliłam się też efektami swojej pracy, a wypadałoby to nadrobić.
Kilka dni temu poszło w świat nasze nowe dziecko przy którego tworzeniu ja również maczałam paluszki.
Janmedia w ramach współpracy z Grupą ENERGA uruchomiła serwis Planeta Energii. Głównym celem stworzenia portalu adresowanego do dzieci było podniesienie ich wiedzy o prądzie oraz świadomości w dziedzinie bezpiecznego korzystania z niego.






















Serwis Planeta Energii od początku miał być miejscem edukacji przez zabawę. W ten sposób powstała idea misji Pomóż Planecie, podczas których dziecko ucząc Energoludki poznaje prawa związane z prądem oraz zasady bezpiecznego użytkowania energii. Wśród sekcji serwisu znalazły się także Park Zabaw oraz Energopedia i Wirtualna Klasa zarządzane przez nauczycieli.






















Grupa ENERGA jest krajowym liderem produkcji i dostaw energii ze źródeł odnawialnych. Janmedia z Grupą ENERGA współpracuje od 2005 roku.
W tworzeniu tego serwisu brało udział wiele osób, cieszę się, że mogłam być jedną z nich. Zapraszam wszystkich do oglądania i pokażcie stronę dzieciakom, bo przecież głównie dla nich została stworzona!

Brak komentarzy: