środa, 17 czerwca 2009

Bobrowe skały

Jeszcze jeden widoczek z weekendowego wypadu czeka mnie na wykończenie. Na dzień dzisiejszy wygląda tak...

 
































Z pewnością muszę popracować nad listkami oraz brzózkami, dalej mam problem z malowaniem drzew :/ już nie mówiąc o tym czymś na dole z lewej... to miał być świerk :)
Ciekawe czy widać tutaj, że było bardzo słonecznie, a potem było różnie, 30min słońca, 15min deszczu i tak w kółko, więc trzeba było się ewakuować.

Bobrowe skały (wg. Wikipedii) - granitognejsowe skały na północno-wschodnim stoku góry Ciemniak (699 m n.p.m.) w Górach Izerskich. Od północnej strony ściana skalna wysokości około 25-30 m. Na szczycie znajduje się dobry punkt widokowy na Karkonosze (szczególnie ich zachodnią część). W pobliżu w latach 30. XX w. mieściła się popularna restauracja i wieża widokowa, dziś pozostały tylko resztki fundamentów.

Fundamentów nie widziałam, za to były spity i ringi wspinaczkowe prowadzące wprost na całkiem spory dach. Ja mogłam jedynie podziwiać z dołu, bo nigdy nie będę w stanie wspiąć się w takim miejscu, a z pewnością zawisnąć na owym dachu głową w dół :P

Brak komentarzy: